Toiminta

Seuran toiminta pyörii luonnollisesti juoksuharrastuksen ympärillä. Toiminta on epävirallista ja koska jäseniä on eri puolilta Suomea niin kovin paljon yhteisiä rientoja ei voikaan olla. Ajan mittaan on kuitenkin vakiintunut seuraavanlaista yhteistä toimintaa.

Yhteislenkki: Pääkaupunkiseudun kenguruiden yhteislenkki talviaikaan sunnuntaisin. Lähtö Kuusijärveltä klo  9:30, lenkin pituus noin 21 km. Lenkin jälkeen osa porukasta menee saunaan ja avantouinnille.

Joukkuekisoja: Pyritään osallistumaan joukkuekisoihin aina mahdollisuuksien mukaan. Osa jäsenistä kuuluu useampaan juoksuporukkaan, kuten VR:n urheilijoihin, joten joskus täytyy tehdä valintoja kenen värejä edustaa.

Maratonmatkoja: Yksittäin, pienemmillä ja vähän isoimmilla porukoilla olemme käyneet juoksemassa puolimaratoneja ja maratoneja eri puolilla Suomea ja jonkin verran myös ulkomailla.

Kauden päättäjäiset: Marras- tai joulukuussa järjestetään kauden päättäjäiset, joissa ohjelmaan kuuluu juoksua, syömistä ja juomista. Tässä yhteydessä myös julkistetaan vuoden kenguru, joka saa vuodeksi haltuunsa komean kegurupokaalin.