Vuosikokous 2021 la 27.11 klo 12.00 alkaen Vantaan Kuusijärvellä

7.10.2021 klo 20:43
    Tervehdys hyvä Kenguru-lauma !
    Kavala korona-virus alkaa vähitellen olla selätetty. Toivottavasti olette selvinneet terveinä ja ottaneet rokotukset.
    Alamme aktivoitumaan jälleen Korson Kengurut ry:n osalta ja hallitus kutsuu teidät vuosikokoukseen.
    Vuoden -21 vuosikokous pidetään Vantaan Kuusijärvellä marraskuussa lauantaina 27.11 klo 12.00 alkaen. Ohjelmassa: liikkuminen, peseytyminen/sauna, ruokailu eli lounas ja vuosikokous Kuusijärven kokoustilassa. Yht 4 h. Kokous alkaen klo 14.30.
    Hallitus päätti, että kuluvan vuoden jäsenmaksun jo maksaneet, saavat vapautuksen ensivuoden maksusta. Ensi vuoden jäsenmaksusta päätämme vuosikokouksessa.
    Laittakaahan ajankohta kalenteriinne ja ilmoittakaa minulle osallistumisestanne 15.11 mennessä. Toivon, että valitsette keskuudestanne Vuoden kengurun ja ilmoitatte myös äänenne minulle. Laitan vielä muistutusviestiä lähempänä ajankohtaa.

Hyvää syksyä kaikille ja keveitä lenkkejä !

Terveisin,

Vuosikokous 2021 la 27.11 klo 12.00 alkaen Vantaan Kuusijärvellä