Veteraanien SM-maraton

12.8.2019 klo 19:32
    Ylläpitäjä on muokannut tätä viestiä.
    Veteraanien SM-maraton järjestetään tänä vuonna Espoon Rantamaratonin yhteydessä 21.9. Eli nyt on hyvä tilaisuuus hyödyntää KorsKeen jäsenyyttä, seurahan maksaa SM-maratonille osallistumisen ja mahdollisen joukkuekisaan.

Aulis tuossa kyseli joukkuekisan perään. Eli Auliksen ympärille voisi yrittää rakentaa yhden joukkueen. Entä saadaaanko kasaan myös naisjoukkue?

PS. Aulis muuten voitti Reiskan maratonin M70-sarjan viikonloppuna, aika 4:09:50.

13.8.2019 klo 19:11
    Ilmoitelkaa tässä ketjussa osallitumisestanne, niin ilmoitan sitten kaikki kerralla ja maksan osallistumismaksut seuran tililtä suoraan.

8.9.2019 klo 19:53
    Ilmoitin minut ja Auliksen veteraanien SM-maratonille, mutta toivon että saadaan vielä muitakin mukaan. Tulkaa ihmeessä juoksemaan. Ilmoittautuminen päättyy perjantaina 13.9., joten vielä on aikaa. Ilmoittakaa vaan tällä sivulla osallistumisesta, niin hoidan ilmoittautumisen. Ei siis maksa KorsKeen jäsenille sentin senttiä.

Puuttuu enää yhtä miesten joukkueesta.

21.9.2019 klo 19:15
    Käytiin Auliksen kanssa juoksemassa Espoossa. Aulis tuttuun tapaan sarjansa (M75) ykkönen, nyt ajalla 4:09:47. Mulla meni vähän alle neljän tunnin 3:57:18.

Jos Matti olisi lähtenyt mukaan olisi melko varmasti myös juokkue SM-pronssi taskussa, nimittäin M55 sarjassa kolmanneksi tulleen joukkueen ajat olivat 3:55:45,4:59:07,5:16:17

Jarmo

21.9.2019 klo 20:42
    Hienoo hemmot.
    Aulikselle isot onnittelut mestaruudesta ja Ansille hyvästä ajasta.
    Harmi ettei ollut lisää Kengurita liikkeellä jos mitali ois ollut ulottuvilla..

Veteraanien SM-maraton