« aihelistaan

Kuusijärven lenkki 2018

Anss.R

7.1.2018 klo 14:21
    Vuoden ensimmäinen kengurulenkki pikkupakkasessa ja auringonpaisteessa.

14.1.2018 klo 17:29
    Vähän normaalista poikkeava kengurulenkki. Hakunilan kohdilta Porttipuiston ohi Tikkurilaan, Keravajoen varrella pari kilometriä, sitten hiekkatietä pitkin SImonkylän ja Asolan takaa Kulomäen täyttömäen kohdalle, josta sitten Rekolan kautta takaisin Kuusijärvelle, pituus 24 km.

21.1.2018 klo 15:31
    Tänään perinteinen kengurulenkki raikkaassa talvisäässä.

Eilen talven ensimmäinen hiihtolenkki Hakunilassa. Porukkaa paljon ladulla, mutta hyvin sopi hiihtämään, kun latua oli käytössä ainakin 5 km. Ja keli oli mitä mainioin.

Masa

28.1.2018 klo 17:10
    Kengurulenkillä pitkästäaikaa. Tosin lenkkiä vähän muutellen, kun en millään voinut irtaantua Helin seurasta.

Heli

28.1.2018 klo 19:06
    Voisiko jossain vaiheessa siirtää lenkin aloitusaikaa vaikka tunnilla eteenpäin, niin voi sitten olla lähtemättä sille myöhemmin. ( viimeinen lause oli vitsi, koska en ole ollut virallisella kengurulenkillä varmaan pariin vuoteen).

Joka tapauksessa tuo puol 9 tuntuu nyt liian aikaiselta minulle. Mutta varmaan voi asiasta viestitellä, kun ei taida olla ollut viime aikoina osallistujia ihan ruuhkaksi asti mihinkään kellonaikaan

Mukavaa viikkoa kaikille!

28.1.2018 klo 21:00
    Olen yleensä lähtenyt Kuusijärveltä kengurulenkille puoli kymmeneltä (9:30).

Tänään läksin Kuusijärveltä liikkelle 8:00, mutta oli kotirataultrapäivä, joten reitti oli vähän eri.

11.2.2018 klo 14:52
    Tänään kengurulenkki vaihteeksi vastapäivään. Lähtö normaalia myöhemmin olympialaisten takia.

Masa

11.2.2018 klo 20:00
    Hyvä Anssi että perinteet säilyy.

18.2.2018 klo 16:52
    Tänään taas lähtö vähän myöhemmin olympiahiihtojen takia, muuten normaali kengurilenkki aurinkoisessa talvisäässä. Ensi sunnuntaina todennäköisesti taas kotirataultra.

Eilen hiihtoa vajaa 20km. Kävin usean vuoden tauon jälkeen hiihtelemässä Espoossa. Oittaa-Pirttimäki metsälatu on hyvässä kunnossa (sekä perinteisen että luistelulatu). Solvallan suuntaan lähtenyt latukin näytti hyväkuntoiselta, itse en sinne poikennut. Jäälatu Pirttimäestä takaisin Oittalle Bodomjärven länsirannalla on sen sijaan huonossa kunnossa (vain perinteisen latu). Jäälatu, joka lähtee Oittalta ja kulkee luistelureitin vieressä järven itäpuolelle on tehty koneella ja on hyvässä kunnossa.

25.2.2018 klo 17:39
    Jäi juoksematta kotirataultra. Eilen Oittaa-Pirttimäki-Solvalla maastoissa suksilla 30km. Tänään vain 12 km juoksulenkki.

4.3.2018 klo 16:48
    Pitkästä aikaan kengurulenkille lähtö normaaliin aikaan. Kirpeä pakkanen, mutta aurinko jo vähän lämmitti.

Eilen reilun kolmenkympin hiihtoretki hitaasti nautiskellen, eväät mukana.

11.3.2018 klo 18:27
    Tänään normikengurulenkki. Aika hidas juoksukeli lumimöyhässä.

Eilen oli luistava keli ladulla (Kuusijärvi-Bisajärvi-Keinukallio). Lämpötila nollan tienoilla, mutta Fischer Zerot toimivat hyvin.

18.3.2018 klo 16:08
    Kengurulenkki nastalenkkareilla. Olisi ehkä selvinnyt kesäkengilläkin, mutta paikoin oli vielä jäätikköä..

Eilen vaihtelun vuoksi vähän erilainen lenkki meren äärellä. Lähtö Otaniemestä, sieltä Keilaniemen kautta Lauttasaaren ja saaren ympäri pääosin jäällä hölkäten.

25.3.2018 klo 15:48
    Kengurulenkki enimmäistä kertaa tänä vuonna kesälenkkareissa.

Ilmeisesti talvi alkaa olla ohi, kun kenguruhavaintoja tullut viime päivinä useampia. Eilen törmäsin MIkaan HIekkaharjussa, Mika oli viikonlopun pitkällä lenkillä. Tänään Heli juoksi vastaan Kuninkaanmäen kohdalla. Mikäli ymmärsin oikein, niin hän oli menossa maastoon juoksemaan?!

Heli

25.3.2018 klo 17:30
    Moi, juu Anssi tuli vastaan Lahdentiellä. Tein pitkän lenkin (noin 20 km) Bisajärven polkujen kautta. Kaikeksi onneksi siellä oli hyvä latupohja, niin että ei ollut märkää eikä upottavaa. (en juossut ladulla). Ensi viikolla voi olla jo toinen juttu, eli varmaan märkää ja mutaa,ellei nyt sitten tule taas pakkasta.
    Mukavaa kevättä kaikille!

15.4.2018 klo 15:26
    Normikengurulenkki keväisessä säässä. Rauhallista tahtia, tien päällä reilusti yli kaksi tuntia.

22.4.2018 klo 15:30
    Normaali Kuusijärven kengurulenkki. Matti oli seurana Koivukylän kohdalle asti, ja juoksi taas vastaan Pohjois-Nikinmäen paikkeilla. Virpi juoksi vastaan Korson kohdalla. Avantouintikausi alkaa olla ohi. Kuusijärvessä on jäätä enää vähän rannoilla. Veden lämpötila noussut 4:ään asteeseen.

29.4.2018 klo 14:11
    Tänään oli ehkä kevään viimeinen Kuusijärven lenkki. Lämpötila +8, vesisadetta, raikas juoksukeli. Aika siirtyä juoksemaan Keravanjoen/Vantaanjoen viereisiä hiekkateitä.

16.9.2018 klo 20:07
    Olen nyt parina edellisenä sunnuntaina käynyt Kuusijärvelä lenkillä. Kantapäävaivan takia en ole uskaltanut asfaltille vaan olen juossut vähän lyhyemmän metsälenkin. Tässä Suunnon raportti tämänpäiväisestä reippailusta: http://www.movescount.com/moves/move243022947

23.9.2018 klo 15:16
    Tänään taas tuo Sipoonkorven metsälenkki Karin ja Matin kanssa, Matti tosin kiersi vähän lyhyemmän reitin.
« aihelistaan

Osallistu keskusteluun

tai aloita uusi keskustelu »

Roskapostin esto ei onnistunut. Ole hyvä ja yritä uudelleen.
Kuusijärven lenkki 2018