Kiitos

Plenius

27.11.2016 klo 13:46
    Arvoisat Kengurut, vuodesta 2017 alkaen en enää ole mukana laumassa. Olen päättänyt että jatkossa edustan vain yhtä seuraa, eli ultrajuoksuseura Endurancea.

Toivottavasti Kenguruiden toiminta aktivoituu ja monipuolistuu jatkossa, viime aikojen yhteismatkat ovatkin askelia oikeaan suuntaan. Yhteislenkit Kuusijärvellä ovat myös hyvää yhteistä toimintaa ja osallistuminen joukkueena veteraanien sm-kisoihin.

Toivotan kaikille Kenguruille yksilöinä, ja koko seuralle yhteisönä menestyksekästä vuotta 2017, ja vielä siitäkin pidemmälle oikein valoisaa tulevaisuutta! Pidetään yhteyttä jatkossakin, luulenpa että käyn täällä välillä vakoilemassa uusia kirjoituksia. Ja Webmasterin luvalla saatan joskus vielä jopa kirjoitella kryptisen salanimeni suojassa ;)

Terveisin,

Juha Palenius

27.11.2016 klo 16:54
    Hyvä Juha !
    Kiitokset jäsenyydestäsi ja rohkaisevista sanoistasi. On ollut ilo seurata kehitystäsi mahtavana " Keräilijä-kenguruna ". Ymmärrän hyvin halusi siirtyä isompiin kuvioihin.
    Kuin tulevaa ennakoiden, Kenguruiden hallitus valitsi sinun upean panoksesi uuden juoksutapahtuman suunnittelussa ja toteutuksessa Vuoden Kenguru Tekona.
    Ennakkoluulottomasti veit ideasi eteenpäin ja löysit keinot sekä yhteydet toteuttaa upea tilaisuun juoksija- kolleegoille haastaa itsensä kelloa vastaan. Vaikka hieno tekosi toteutui " vieraan lipun alla " olemme Kenguruina ylpeitä, kun olemme saaneet tutustua ja tuntea noin hieno urheilija ja ihminen.

Toivottavasti kuulemme Sinusta ja saavutuksistasi jatkossa ! Kevyitä kilometrejä !

Kiitos