HCM 2016

10.8.2016 klo 19:24
    Lähtölistalla näyttäis oleva Annukka ja meikäläinen. Tietääkö joku tuttuja lähtijöitä ? Treffit jälleen mäntykukkulalla lähdön vieressä. Saa tulla kannustaan !

Anssi.R

12.8.2016 klo 08:44
    Ylläpitäjä on muokannut tätä viestiä.
    Myös Matikaisen Tomi (VR) ja Paleniuksen Juha näkyy olevan listalla. Tsemppiä kisaan!

Anssi.R

13.8.2016 klo 20:33
    Tässä kenguruiden tulokset. Annukka pesi koko äijäporukan ja juoksi samalla ennätyksensä, onnittelut!

Annukka Glasin 03:40:18 - ennätys
    Juha Palenius 03:43:22
    Esamatti Laakso 03:55:52
    Tomi Matikainen 03:57:40
    Hannu Piispanen 04:48:21

Plenius

13.8.2016 klo 22:49
    Onnea Annukka! Hieno aika, vieläpä kun tuo reitti ei ole mikään liian helppo. Tuulta ja mäkeä riittää.

Annukka

14.8.2016 klo 09:32
    Kiitti! Oli kyllä tuskaiset vikat kilsat, mutta maalissa ne oli jo unohduksissa:)
    Kiva oli juosta, Esamatin kanssa lähdettiin sattumalta ihan rinta rinnan ja kahdeksan kilsan kohdalla heitettiin yläfemmat. Esa veti alun aika lujaa! Itselläkin vauhti hiipui loppua kohden...

Sen havainnon tein, että nyt sellainen 'urheilujuhlan tuntu' vähän puuttui. Hyvin vähän mitään musiikkia tms. ja tosi vähän porukkaa reitin varrella. Varmaan sääkin verotti katsojia, mutta reitistäkin puuttui Espan puiston kierros, missä oli viimeksi (3 vuotta sitten, heh!) kova meno päällä.

14.8.2016 klo 12:05
    Hienoa Kengurut !
    Hyviä tuloksia ja kruununa Annukan upea enkka ! Onnea !
    Oma tavoite oli pitää 4 h jänikset takana. Kokeilin tänä vuonna jakaa matkan 3 x 14 km pätkiin ja pyrin pitää nää tasaisina. Aika hyvin onnistu 2 ekaa, 26 km kohdalla meni 3:45 jänisryhmä ohi ja ei voinu vastaa. Keskityin loppumatkalla omaan juoksuu: kaikki geelit ( vaikka väkisin) alas ja ryhti, rentous ja rytmi hyvänä. Dexalin geelit menee kyllä vaihtoon, vaikka colan makuun oli lisätty kofeiinia. Ajatus pysy kirkkana ja pystyin pitää "paketin kasassa" loppuun asti. Ei erityisiä vaikeuksia, joten keskittyminen tavoitteeseen oli helpompaa.
    Annukan havainto oli ihan paikallaan. Flow-festivaali ( 25 000 osallistujaa ) söi varmasti yleisöä. Itse olin kans pettynyt Espan -lenkin puuttumiseen.
    Sää oli tosi vaihteleva, mutta parani loppua kohti. Kotimatkalla oli hieno ilma ja mukavaa juttuseuraa junamatkallekkin.
    Palautuminen hyvässä käynnissä. Illalla ehkä vähän säbää ?!

heli

14.8.2016 klo 16:05
    Onnea hienoista juoksuista!

Masa

14.8.2016 klo 17:55
    Onnittelut Enkasta ja kaikista juoksuista.

karppa

14.8.2016 klo 22:11
    Onnittelut kaikille taivaltajille!Se on aina yhtä mukavaa kun maaliin asti pääsee.Sateinen ilma ja Olympialaiset olivat minulle riittävä syy jäädä kotiin, vaikka alunperin piti lähteä kisaa seuraamaan.

HCM 2016