Helsinki Ultra Run - 2016

18.1.2016 klo 16:55
    Ultrajuoksuseura Endurancen piirissä jatketaan uuden 12 ja 6 tunnin ultrajuoksutapahtuman suunnittelua. Tapahtumapaikka on Ala-Malmin Liikuntapuiston ympäristö ja ajankohta 17.9.2016.

Reittinä toimii noin 2 km kierros liikuntapuistoa ympäröivillä kevyen liikenteen väylillä. Reitti on erittäin tasainen, ja alustasta noin 2/3 on asfalttia ja 1/3 hiekkatietä. Reitti mitataan virallisesti kevään aikana.

Olen itse vahvasti mukana tämän uuden tapahtuman sekä myös Endurance 24h-juoksun järjestelyissä. Kaikki Kengurut ovat oikein tervetulleita osallistumaan juoksuun, mukaan järjestelyihin tai muuten seuraamaan tapahtumaa.

Helsinki Ultra Run -juoksusta tiedotetaan lisää kun järjestelyt etenevät. Alkuvuoden osalta huomio keskittyy luonnollisesti Endurance 24h -tapahtuman organisointiin.

Mika

18.1.2016 klo 18:07
    Milloinkas herra itse osallistuu 24h:lle (tai 12h:lle)?

18.1.2016 klo 19:42
    Tämän hetken visio on kokeilla 100km tänä vuonna. Joensuuhun saakka en lähde kesäkuussa ja Masokistin kanssa päällekkäin on nyt Sappee Trail, joten Wihan kilometrit lokakuussa voisi olla sopiva areena.

Viime vuonna Wihassa meni maratonit puolentoista tunnin palautuksella 4:30 ja 5:30, joten 12h olisi täysmatkalla ihan haarukassa.

19.1.2016 klo 20:25
    12 h kiehtos kovinki. Jos nyt alottaa, ehtiikö kuntoon ja 100 km rikki :)) ?

Jaana

23.1.2016 klo 11:50
    Esamatti, varmasti ehtii. Eihän nuo satkun juoksijat juosseet tänäkään vuonna kuin rapiat 7h MM-kisoissa. Joten heittämällä menee 100k @ 12h. :)

5.4.2016 klo 11:23
    Helsinki Ultra Run (HUR) järjestelyt etenevät ja tietoa ilmestyy kevään mittaan uusille nettisivuille osoitteessa http://helsinkiultrarun.fi/

Ilmoittautuminen avataan 18.4.2016.

10.8.2016 klo 09:13
    Viiden viikon kuluttua juostaan ensimmäinen HELSINKI ULTRA RUN - 6h ja 12h

Lauantaina 17.9.2016 - Ala-Malmin Liikuntapuistossa - Lähdöt 12h klo 9 ja 6h klo 15

Ultraus sopii oikein hyvin Kenguruille ja kengurunmielisille :)

Lisätietoja: http://helsinkiultrarun.fi/

Miikka

21.8.2016 klo 21:42
    Mulla on tää ultra kalenterissa, mutta melkein kaikki viikonloput syksyllä menee työmaila. Joudun hankkimaan sijaisen jo Budapestin maratonin ja Vaarojen maratonin takia. En uskalla kolmatta koittaa. Täytyy vaihtaa duunia. Ei tästä mitään tule, että kaikki viikonloput menee duunissa...

6.9.2016 klo 23:30
    Ilmoittautuminen Helsinki Ultra Run:iin Endurancen sähköisen järjestelmän kautta on mahdollista vielä 10.9.2016. Jälki-ilmoittautuminenkin onnistuu kisapaikalla mutta se kustantaa hieman enemmän.

Järjestelmässä on jo 77 nimeä eli yksin ei tarvitse juosta :)

Kilpailun johtajana toimiminen ja järjestelyiden päävastuu on ollut haastavaa mutta hauskaa touhua. Jännittävää nähdä miten kaikki kiteytyy lauantaina 17.9. Ala-Malmin Liikuntapuistossa.

Mika

18.9.2016 klo 10:43
    Seurasin eilista kisaa töistä käsin sen minkä pystyin. Ainoana kenguru- kisaajana oli Virpi, jolle sisukkaasta taistelusta hatun nosto! 6h-kisassa maratonin toiselle puolelle (43,6 km).! Harva suomalainen käy rajan tuolla puolella.

Ja Paleniuksella meni varmaan koko päivä ja rapiat toimitsijan hommissa. Hatun nosto siitäkin!

19.9.2016 klo 10:14
    Oli kyllä kiireinen lauantai kilpailunjohtajan ominaisuudessa, kaikki järjestelyt sujuivat lopulta tosi hyvin ja palaute osallistujilta on ollut todella positiivista. Olisi voitu avata ilmoittautuminen jo vuodelle 2017 ;) Eilinenkin meni tavaraoita roudatessa ja osallistujien palautteisiin vastatessa yms. lehdistötiedotteita kirjoittaessa.

Tapahtumassa juostiin muuten miesten 6h sarjassa uusi SE ja 70v ME.

Virpi juoksi todella hienosti ja piti Kenguruiden mainetta yllä! Anssi ja Matti osallistuivat talkoisiin, siitä iso kiitos heille!

Vuoden 2017 Helsinki Ultra Run:illa nähdään toivottavasti lisää Kenguruita :)

Virpi

25.9.2016 klo 09:38
    Yhteensä ultrasta tuli 47,8 km oli ainakin tuloksissa,ja omissa laskelmissa..eli korjaus tohon tulokseen..Palautuminen on mennyt koht..pari kolme päivää meni töpöttelykävelyä..nyt jo kävely norm.Maratonista onkin jo aikaa..ja ei näitä pitkiä pysty ehkä juoksee kun ehkä vielä yhden..Kun on näitä remppoja..mutta liikunta jossain määrin tulee kuulumaan elämään aina.Tällä kertaa vatsa oli yhteistyökykyinen..ei ollut oksenteluaja( ja juoksin periaatteessa koko matkan ,jos ei lasketa huoltoalueella nautittua nestetankkausta)..vaikka lihaksissa ja lonkassa oli ongelmaa jo ennen juoksua Kiitos kannustuksesta matkan aikana,,auttoi kivasti matkanteossa :)