« aihelistaan

Vuosikokous 2015

18.10.2015 klo 11:36
    Hallitus on päättänyt vuosikokouksen paikan ja ajankohdan.
    Kokous pidetään Vantaan Kuusijärvellä 14.11. Kokous alkaa ruokailulla kllo16.00. Aikaa kokoukselle on varattu n. 19.30 asti, joten jos on illaksi vielä muita menoja, niin ehtii.
    Ohjelmassa on Aktia Cupin 10 km juoksu halukkaille klo 13.00. Saunomista voi harjoittaa ennen ja jälkeen kokouksen. Lisää tietoa kokouskutsussa tuota pikaa.

20.10.2015 klo 18:18
    Vuosikokouskutsut ovat lähteneet. Jäsenet, joille kutsu ei ole saapunut, voivat olla yhteydessä, niin tarkistetaan osoite.

8.11.2015 klo 13:14
    Muistutus Matti ja Maija Myöhäsille ? ! Ilmoittauduthan vuosikokoukseen ja äänestäthän Vuoden kengurua ! Vielä ehtii ! Vuosikokouksen ruokailija määrä lähtee huomenne Kuusikselle.

Miikka

14.11.2015 klo 11:36
    Hyvää vuosikokousta kaikille ja tsemppiä Aktia-cupiin menijöille. Jouduin pikakomennuksella duunikeikalle, josta ei oikein päässyt kieltäytymään. Nähdään seuraavissa Aktia-cupin kisoissa.

Virpi

15.11.2015 klo 11:08
    Hyvä vuosikokous oli harmi että jouduin lähtee työpaikan pikkujouluihin aikaseen sieltä..mutta kun tuli luvattua mennä sinne ..kaikki hyvät jutut tapahtuu samaan aikaan..Niin Miikka luovutin sulle ratanaulapalkinnon kiertoon..Sitkeydestä..vaikeuksista huolimatta, annat toivoa myös meille joilla on näitä fyysisiä vastuksia tullut..ja tsempistä myös muille oot antanut ns.huonoina päivinä <3
    Terv Virpi
    Ps. Ehkä tänään löydän itseni vielä kuntosalilta kun on sen verran hyvä olo :)

Virpi

15.11.2015 klo 11:10
    Lisäys..Niin Ratanaula on nyt Esamatilla niin kauan kun saadaan se eteenpäin sulle :)

Miikka

15.11.2015 klo 19:12
    Kiitos Virpi. Kuulin eilen, että olin poissaolevanakin saanut moisen tunnustuksen. Tuli liikuttunut ole, kun siitä kuulin. Täytyy alkaa treenaamaan, että olisin tunnustuksen arvoinen.

Plenius

17.11.2015 klo 21:37

Sain kunnian tulla valituksi Vuoden Kenguruksi. Suuri kiitos kaikille!

Tänä vuonna ilmeisesti määrä voitti laadun :) Lupaan olla hidas ja sitkeä myös jatkossa.

Tuleeko muuten vuosikokouksessa käsitellyistä asioista raporttia vaikka sähköpostiin?

18.11.2015 klo 16:47
    Vuosikokouspöytäkirja tulee aikanaan jakoon.

Anssi.R

22.11.2015 klo 20:20
    Lisäsin tuohon etusivulle muutamia kuvia vuosikokouksesta. Onnistuin jotenkin sössimään kuvanoton, niin että kuvat ovat tosi epätarkkoja, etenkin jos niitä yrittää vähänkin zoomata suuremmaksi. Jos jollakin on parempia kuvia tilaisuudesta, niin lähettäkää.
« aihelistaan

Osallistu keskusteluun

tai aloita uusi keskustelu »

Roskapostin esto ei onnistunut. Ole hyvä ja yritä uudelleen.
Vuosikokous 2015