« aihelistaan

Vantaan maraton lauantaina 10.10.2015

Anssi.R

7.10.2015 klo 20:26
    Kotikylän maraton Aleksis Kiven päivänä. Lähtöluettelosta löytyy seuraavat kengurut:

Reponen Anssi
    Rannanpää Jouko
    Tanskanen Matti
    Mattsson Jani
    Palenius Juha
    Hirvonen Heli
    Leivo Jaana (puolimaraton/KU-58)

karppa

8.10.2015 klo 12:03
    Olisin voinut juosta puolikkaan tai maratonin, mutta eipä noilla jälki-ilmoittautumishinnoilla viitsi lähteä. Puolikas maksaa 70e. Kyllä on lähdetty oikein ryöstöhinnoittelulinjalle.

Pirjo

8.10.2015 klo 16:06
    Jätän tällä kertaa väliin. Sen verran on ympäristössä flunssaista porukkaa, että en ota riskiä. Varmasti tartunnan saaneena pöpö vain odottaa sopivaa kropan kuormitusta ja iskee sitten kun on vastustuskyky heikoimmillaan. Lönkötellen sitä vastoin metsäpolkuja rauhalliseen mindfulness-tahtiin.

Toivotan lennokkaita kilometrejä ja kevyttä askellusta Vantaan maratonin kenguruille!

Esamatti

8.10.2015 klo 16:38
    Hienosti jälleen seura edustettuna kotikontujen maralla. Onnea lähtijöille !

8.10.2015 klo 20:00
    Lähden mindfullness-linjalla,tavoitteena elävänä ja henkistyneenä maaliin. Ikävästi jalkoja kyllä kolottelee, liekö psyykkistä.

Anssi.R

10.10.2015 klo 19:30
    Hyvinhän ne kengurut taas loikkivat. Annukka ja Jani parantelivat puolikkalla ennätyksiään. Jouko voitti maratonilla M60 sarjan. Onnittelut!!

Itsellä ensimmäinen kierros kulki takkuisasti, sitten Peltoniemen Kari tuli kahden kierroksen ajaksi vetoavuksi ja juoksu rupesi kulkemaan. Viimeisenkin kierroksen jaksoin hölkätä lähes samaa vauhtia. Harjoitteluun nähden hyvä tulos.

Maraton

Rannanpää Jouko 3:18:09 (M60 1 sija)
    Reponen Anssi 3:43:57
    Tanskanen Matti 3:51:11
    Palenius Juha 3:57:16
    Hirvonen Heli 4:06:51

Puolikas

Mattsson Jani 1:24:01 (oma ennätys)
    Glasin Annukka 1:36:32 (oma ennätys)
    Leivo Jaana 1:36:32 (KU-58)

Jarmo

10.10.2015 klo 21:30
    Tarkoitus oli tulla pyörällä kannustamaan kaikkia "kotikisa Kenguruita" mutta flunssan kourissa piti tyytyä netin live streamaukseen.
    Hyvinhän tuokin toimi kun oli hyvät lähetykset ja melkein kaikki Kengurut tuli bongattua.
    Onnittelut kaikille pomppioille, varsinkin ennätyksen tekijöille ja Joken kovaan aikaan..

11.10.2015 klo 11:24
    Maaliin pääsin, vika kierros tuntui kyllä ikävältä, niin kuin aina, kaukana henkistymisestä. Loppusuoralla tapasin takaperin juoksijat ja heistä piristyneenä lönkyttelin takaperin muutaman kymmenen metriä heidän kanssaan.
    Olen tyyytyväinen suoritukseeni, kun mitään tavoitteellista juoksuharjoittelua en oikeen ole viime aikoina tehnyt, kunhan olen lönkytellyt työmatkoja (tosin 14 km, ihan riittävä matka mulle) ja pyöräillyt ja jotain lenkkeilyä viikonloppuisin. Ens kerralle pitää kyllä vähän harjoitella, että sais vähän sellaista flow-kokemustakin mukaan, ehkä sitten ens kesänä.. Maaliinpääsy on kumminkin mulle aina iso ilon aihe, kun eilenkin teki kovasti mieli ennen vikaa kierrosta pyörtää tavaroiden hakuun ja kotiin.

Onnittelut ennätyksistä ja kovista ajoista! Toivottavasti nähdään kengurulenkillä joskus, koitan vääntäytyä sinne.

Esamatti

11.10.2015 klo 11:47
    Kovasti onnea kaikille osallistuneille ! Olette kovia kaikki !
    Nyt runosuonikohju puhkes : Pari " pussieläintä " pakersi parhaimpansa puolikkaalla. Joukon toive täyttyi täydellä. Anssikin ansaitsi aikamoisen ajan. Matti ja Juha malttoivat mataa maaliin maltilla. Helikin huokaisi helpottuneena hienosta hilpasusta. Jaana jaksaa jolkottaa jokseenkin jouheasti jakaen juoksun jalosti.

11.10.2015 klo 16:42
    Kiitos, Esamatille runosta!

Jaana

15.10.2015 klo 21:37
    Olipas hauska runo!

Tällä kertaa jänistelin Annukkaa, joka rutistikin hienosti uuteen ennätykseensä.

Onnittelut kaikille täyden matkan taittaneille - sekä tietenkin Janille ennätyksestä! Melkoinen vastatuuli oli pitkillä suorilla. Ei ollut helppo keli tänä vuonna.

Heli

17.10.2015 klo 16:53
    Hei, hieno kuva etusivulla. Kiitos Matin vaimolle räpsystä. Mutkin on nyt sitten todistettavasti nähty lappu rinnassa tänä vuonna.
« aihelistaan

Osallistu keskusteluun

tai aloita uusi keskustelu »

Roskapostin esto ei onnistunut. Ole hyvä ja yritä uudelleen.
Vantaan maraton lauantaina 10.10.2015