« aihelistaan

HCM

4.8.2017 klo 15:50
    Viikonpäästä juhla juoksu 20 HCM. Ketkä mukana.
    Tuttu paikka kuvauksiin vai mitä.
    Nähdään 12.8.17

4.8.2017 klo 20:51
    Lähtölistalta löytyi seuraavat kengurut:

1565 Esamatti Laakso Korson Kengurut FIN VANTAA Miehet 45 vuotta
    1574 Hannu Piispanen Korson Kengurut FIN HELSINKI Miehet 65 vuotta
    2384 Mika Viitikko Korson Kengurut FIN VANTAA Miehet 45 vuotta

Täytyy yrittää päästä katsomaan.

Mika

5.8.2017 klo 16:08
    Allekirjoittanut joutuu valitettavasti missaamaan osallistumisensa jalkavaivojen vuoksi. Harmittaa!

12.8.2017 klo 19:46
    Ylläpitäjä on muokannut tätä viestiä.
    Mites pojat meni viimeiset kilometrit. Ainakin Tikkurilassa oli puoli kahdeksan maissa aikamoinen myräkkä; kova tuuli, salamoita ja vettä tuli kuin esterin takapuolesta.

13.8.2017 klo 11:21
    Joopati olipa lenkki. Alussa lämpö vei mehut ja lopssa 37 km kohdalla rajuilma löi päälle.
    Puita kaatuili ja oksia tuli niskaan. Pahin vesihauta oli polveen saakka.
    Rankin reissu tähän mennessä.

Esamatti

14.8.2017 klo 11:38
    Jep ! 20 HCM-juoksua peräkkäin ! On tullu oltua ainakin kerran vuodessa jonkinlaisessa kunnossa.
    Tiukkaa oli. Kuumaa ensin ja sitten taivas aukes. Varmisteli maaliin pääsyä välillä kävellen. Paine helpotti, kun 35 jälkeen tiesin et pääsen maaliin ja alle 5 h. Lopun myräkkää oli kyllä kokemisen arvoinen. Eräs naisjuoksija sanoi juoksevansa henkensä edestä, koska pelkäs ukkosta. Onneksi henkilövahingoilta vältyttiin. Maalin jälkeen sade taukoas ja kotimatka meni kuivin jaloin. Mitä nyt junat vähän myöhästeli. Jalat kesti yllättävän hyvin. Kantapäät ja akillekset eivät oireilleet ja palautuminen on hyväs vauhdissa. Keskivikkkona säbä matsiin !

Karppa

15.8.2017 klo 22:44
    Siellähän on ollut oikein seikkailu keli.Onnittelut osallistuneille
    Sisälläkin hirvitti pahimman myrskyn aikaan.

Esamatti

19.5.2018 klo 21:32
    Erilainen HCM Mikan kanssa. Yhdessä taisteltiin vaikeuksien kautta maaliin 4:55 ja risat. Tuskien taival totisesti. Meni jo aika pitkälle huumorin puolelle. 4:00 vauhtiin lähdettiin, mutta noutaja tuli jo 28 kohdalla ja siitä alkoi lyllerrys. Sovittiin, et yhdessä mennään maaliin, tuli mitä tuli. Kuuma oli, kramppeja tuli ja neste ja sokerit ei toiminu. Järjestäjät saavat kuulla muutamista puutteista. Alkaa mara jäämään muiden tapahtumien varjoon, niin paljon tapahtumia samana päivänä, joten mielestäni siirto elokuulle ja erilliseksi tapahtumaksi olisi enemmän kuin tarpeen. Suomen urheiluliitto kuulemma oli päättänyt ajankohdan. Liekö herrat haaskanneet rahat, kun näillä maksuille ei saa vastinetta. Joku vois kysyy: Mitäs läksit ? Kun ei poiskaan osaa olla ...

20.5.2018 klo 14:31
    Tulossivu vähän takkuilee, mutta sain poimittua, että nettoaika oli molemmilla 4:55:32. Aika paljon on hidastunut toisella puolikkaalla. 20 km väliaika jotain 1:54. Kävin eilen pyörälenkillä keskustan suunnalla ja seurasin vähän aikaa juoksijoita Olympiastadionin luona sekä Finladiatalon vieressä. En sattunut näkemään kenguruja, olin paikalla vähän viiden jälkeen, joten olitte jo menneet toiselle kierrokselle. Voittajan sain bongattua siinä Finlandiatalon kohdalla. Vai ei järjestelyt pelanneet. Elokuussahan on uusi Helsinki-maraton, saa nähdä miten se vetää porukkaa, reitti näköjään kulkee Etelä-Helsingissä: http://www.helsinkimarathon.fi/reitti/

Täytyy vielä mainostaa kesäistä juoksureittiä pääkaupunkiseutulaiseille. Pellon ja joen rantaa menevä polku välillä Haltiala-Pitkäkoski on nyt kauneimmillaan. Tuomet ja voikukat kukkii pitkin matkaa. Ja Pitkäkosken majalta saa kahvia hyviä munkkeja.
« aihelistaan

Osallistu keskusteluun

tai aloita uusi keskustelu »

Roskapostin esto ei onnistunut. Ole hyvä ja yritä uudelleen.
HCM